NAJČASTEJŠIE KLADENÉ OTÁZKY


Ako si môžem objednať košík?
Telefonicky na čísle 0905 720 086 alebo zaslaním emailu na adresu info@freshoffice.sk.

Kedy mi doručíte moju objednávku?
Objednávky rozvážame vždy v stredu v ranných hodinách. O bližšom časovom rozvrhu pre konkrétnu objednávku Vás budeme informovať.

Ako dlho vydrží ovocie v košíku čerstvé?
Približne 2 až 4 dni, avšak to závisí od druhu ovocia a teploty okolitého prostredia.

Musím si košík objednať každý týždeň?
Väčšina našich zákazníkov preferuje dodanie košíkov každý týždeň, avšak je na Vás, aký harmonogram si zvolíte, či už to bude každé dva týždne alebo raz za mesiac.

Zaväzujem sa objednávkou na minimálny počet odberov?
Nie. Fakturujme Vám len to, čo si objednáte, pričom objednávku môžete zmeniť alebo zrušiť kedykoľvek bez akýchkoľvek sankcií.

V ktorých mestách robíte rozvoz a koľko zaň zaplatím?
Ovocné košíky rozvážame v Košiciach, pričom dovoz je zahrnutý v cene samotného košíka.

Existuje minimálna hodnota objednávky?
Ano, pretože pri doručovaní košíkov po jednom nedokážeme byť efektívni. Minimálny počet košíkov pre doručenie je nasledujúci: 3 malé, 2 stredné alebo 1 veľký košík.

Ako mi moju objednávku zabalíte?
Ovocie je doručované v pletených košíkoch obalených priesvitnou fóliou.

Akým spôsobom za tovar zaplatím?
Prevodom na bankový účet po obdržaní faktúry. Pri prevzatí tovaru Vám bude odovzdaná faktúra spolu s dodacím listom. Kópiu faktúry posielame na email uvedený v objednávke po dodaní objednávky.
Platba v hotovosti, kartou ani stravnými lístkami nie je možná.

Sú vaše ceny vrátane DPH?
Áno, ceny za všetky produkty v našej ponuke sú vrátane DPH.

Ste platcami DPH?
Áno sme.

Časť ovocia bola poškodená, môžem svoju objednávku reklamovať?
Garantujeme výmenu ovocia bez zbytočných otázok alebo vrátenie peňazí. Každú reklamáciu vyriešime.